Långa tisdag

Jag blir alltid lika förvånad över hur mycket päls ponnyn lossar just nu, speciellt nu när det är gång 3 jag får loss lika mycket päls ifrån henne. Det är obegripligt att hon ens har päls kvar på sin lilla C-ponny kropp och ändå finns det mer lös päls som bara väntar på att släppa så jag har med att göra i morgon...
 
Det var en lång dag i skolan idag, därför är stallet, en dusch och ätit middag det jag har hunnit med sen jag kommit hem och nu behöver jag sätta mig och plugga. Det är dock inget jag har energi till just nu, men det måste verkligen göras. Just nu känner jag att min motivation till allt plugg inte är den bästa och det är ju verkligen inget att rekommendera till er läsare. 
 
Nu ska jag försöka sätta mig och få lite plugg gjort i alla fall och det innan jag sätter på något avsnitt av någon serie. Ni får ha en fortsatt bra kväll ås hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback