Late night

Sen jag kom hem har jag bara duschat och sedan pluggat och jag känner mig långt ifrån klar. Det är ingen rolig känsla, men det är så det går när läraren maler på med en massa sidor + frågor att plugga på till provet... Därför har jag också varit frånvarande från bloggen under eftermiddagen, men jag hoppas att ni kan ha förståelse för detta.
 
Det var dock skönt att komma iväg till stallet respektive gymmet under kvällen, för att koppla av och få tankarna på annat än bara massa plugg som annar är det enda jag har i mitt huvud...
 
Nu ska jag fortsätta att plugga lite innan jag kryper till sängs, får se hur mycket jag orkar med. Hade dock velat med mer än vad jag hunnit nu, men det var lockande med ett pass på gymmet så därför följde jag med dit. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback