Måndag och en ny vecka

Då var det dags för en ny vecka igen. Jag tycker dock att det ska bli en okej vecka då vi har 2 dagar som kallas för "samtalsdagar" så det är bara 3 ordentliga skoldagar som väntar och sen till helgen är det dags för mig och Cocco att "debutera" LA. Jag ska verkligen försöka se om någon har möjlighet att filma, för det hade varit roligt för min del att få se hur det ser ut.
 
Idag händer det inte mycket för min del, jag ska filma, redigera och få upp en video åt er och sedan hade jag tänkt försöka få ihop lite inlägg åt er tills senare under veckan. Ni vet att ni alltid kan kommentera era förslag på inlägg som ni vill läsa, det är alltid välkommet. 
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback