Måndagseftermiddag

Jag cyklade med Ebba en sväng efter skolan idag då hon skulle åka förbi en affär på vägen hem. Då kom vi på den otorligt smarta idéen att prova en ny väg hem, vilket blev aningens omväg och den kändes inte helt spikrak... Men vi fick lite extra motion, så alltid är det något och några garv fick vi oss.
 
På median idag hade vi mycket teoretiskt arbete, vilket jag tycker är roligt då det var väldigt bra grejer att tänka på när man ville ha lång respektive kort skärpa osv. Sen fick vi såklart prova att fota med hjälp det vi lärt oss under lektionen, det var dock lättare sagt än gjort då jag glömde min kamera hemma och fick låna en D40 ifrån skolan. Nu ska jag inte verka som en sån som bara vill ha det nyaste, men jag kan säga att jag föredrar min kamera alla dagar i veckan fram den D40:n jag använde mig utav idag...
 
Nu ska jag sätta mig och spela in videon och få upp den åt er innan jag sätter mig och pluggar lite. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback