Mellanlandar hemma

Just nu har jag mellanlandat här hemma och tänkte göra mig en kopp kaffe samt sätta mig och plugga inför torsdagens prov innan jag åker till stallet en sväng. När jag kommer hem blir det dock ännu mera plugg som gäller, vilket är mindre roligt. Men det är något som måste göras och hårt arbete lönar sig i bra betyg.
 
Dagens skoldag gick väldigt segt och kändes överdrivet lång, därför är det nu väldigt skönt att vara hemma ett tag. Morgondagen är en kort dag, så den kommer nog gå desto fortare.
 
Nej, ska jag få lite ledig tid ikväll är det nog bra om jag sätter igång med pluggandet någon gång. Ni får ha en fortsatt bra tisdag så hörs vi senare under eftermiddagen/kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback