Mysig tisdag i stallet

Har nyss kommit ur duschen efter att ha kommit hem från stallet. Det var ett riktigt dammoln till ponny jag hade att ta hand om, det märks alltså att hon rullar sig i princip varje dag ute i dagen... Vi får inte heller duscha av ridskolehästarna, därför kommer hon tyvärr att få gå dammig då jag inte har tid eller ork att stå 2-3h och försöka borsta bort allt damm som ändå inte kommer försvinna.
 
Valde att ta en lång dag i skolan idag och det gjorde att jag fick mycket gjort och jag har inte mycket plugg kvar nu, det är bara ett prov och ett läxförhör på torsdag, en muntlig redovisning nästa vecka, samt ett prov om en månad jag har kvar. Det känns skönt att ha koll på läget och fått bort en del plugg.
 
Nu tänkte jag bara ta det lugnt resten av kvällen, men vi hörs som vanligt senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback