Next -stallet

Jag är bara hemma en snabbis och mellanlandar innan jag ska åka till stallet, men jag hinner slänga in ett snabbt blogginlägg åt er innan jag åker mot stallet. Jag fick tid till det då vi fick sluta lite tidigare efter att ha bestämt vårat tema till en utställning som vi ska ha i punkt i Maj, men vi fick även träffa och prata lite med några lärare ifrån Örebro då vi troligtvis ska sammarbeta lite med deras skola och deras elever. Det kan nog bli en intressant och lärorik grej att göra.
 
Nu ska jag hoppa i ridkläderna och åka mot stallet för att hina göra klart det och komma hem i tid innan jag ska åka hem till Denise där även Becca är. Ni får ha en fortsatt bra tisdag så hörs vi senare under efterdagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback