Ny dag och en ny vecka

Då var det dags att kicka igång en ny dag och vecka. Det är bara fyra veckor i skolan innan vi får påsklov, så det är inte speciellt länge vi behöver hålla ut. Det ska dock bli skönt att få träffa mina underbara vänner igen, det var lite mer än en vecka sen jag så dem senast. Det är sjukt vilka band man skapar, även under så kort tid.
 
Idag är det skolan som gäller. Det kan dock bli senare än vad det brukar eftersom att vi håller på med en utställning och innan dagen är slut skulle vi ha gjort något som jag har glömt och vi lämnar inte skolan förens det är klart. Därför kan det bli så att dagens video kommer upp senare än förväntat, det får ni se. Om jag inte slutar så sent åker jag hem till Alice, det var ett bra tag sen vi träffade senast så jag hoppas att jag kan åka hem till henne idag.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback