Ny dag och ny vecka

Då var det måndag igen och för min del är det måndagen veckan innan vi får påsklov. Det var dock väldigt skönt under täcket i morse då det är lite småruggigt väder ute idag. Men det var bara att pallra sig upp, för det är skolvecka...
 
Idag har jag inga speciella planer mer än att det är skola, samt att jag ska spela in, redigera och ladda upp en video åt er. Sen blir det kanske att vi åker iväg till gymmet en sväng för att köra ett pass, beror lite på vilken energi vi har då både jag och mamma är trötta.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba innan vi åker vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Felicia Ericsson säger:

usch, vi har påsklov nu! så himla skönt,skryt skryt .. ;)

Svar: Gud vad skönt för er att ni har fått lov redan denna veckan
Kram
None None

2015-03-30 | 14:27:41
Bloggadress: http://feliciaericsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback