Ny vecka och ny dag

Då var det en ny dag och en ny vecka igen. För min del händer det inte jättemycket speciellt denna veckan vad jag vet än så länge, har ni något speciellt inplanerat?
 
För dagen har jag inget inplanerat, funderar på att åka en sväng till gymmet efter skolan och köra lite. Behöver dock vara hemma ikväll då min brorsa och jag har kvällen för oss själva. Om så inte hade varit fallet hade jag varit hos Alice och vi hade hittat på något. Vi får ta det nästa vecka istället.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag och en bra vecka så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Isabelle säger:

http://isabelles.horseworld.se/2015/03/07/egen-hast-vs-ridskola/#comments Ni med egen häst ta åt er och läs skam skam. Speciellt ponny mammor fy..

2015-03-09 | 12:54:04
Bloggadress: http://isabelles.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback