Onsdag med sovmorgon

Jag hade sovmorgon även idag, vilket är väldigt skönt då jag inte längre har några sovmorgnar i mitt schema och därför uppskattar jag dessa morgnarna mer än vad jag gjorde förut. Detta resulterar även i att jag bara har 2 lektioner idag och alltså en kort skoldag.
 
Eftersom att det är onsdag ska jag åka till stallet och ta hand om lilla grå efter skolan, vilket också är ett perfekt sätt för oss hästmänniskor att slappna av. Idag blir det tyvärr en snabbvisit med ponnyn då jag antar att hon kommer gå 30 minuter efter att jag kommit dit.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback