Onsdag och mitten veckan

Det har redan gått och blivit mitten av veckan, vilket är väldigt skönt. Idag är det också en ganska kort skoldag och det gör ju inte denna dagen sämre. Sen har vi två estetiska lektioner, vilket gör att det är en rolig skoldag också. Det som är mindre roligt är väl historialektionen i mitten av dagen...
 
Efter skolan ska jag åka till stallet och ta hand om lilla grå innan jag snabbt åker hem och duschar för att sen åka hem till Denise där hon, jag och Becca ska se säsongfinalen av PLL tillsammans. Det kommer nog bli en mysig kväll, även om jag ska åka hem därifrån ganska tidigt då jag känner att jag vill plugga inför den muntliga redovisnignen i morgon samt provet nästa vecka.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback