Pluggsöndag

Idag tänkte jag få lite plugg gjort, vare sig jag vill eller inte. Men talet till nationella skriver inte sig själv och hjärnan lär sig iten automatiskt saker till prov eller gör inlämningar. Känner dock att jag kommer behöva bryta pluggandet lite och tänka på annat, därför tänkte jag köra ett pass på gymmet eftermiddag/framåt kvällen.
 
Annars har jag inget planerat för idag, vilket egentligen är ganska skönt då jag behöver en lugn dag hemma för att hinna plugga och göra allt som måste göras. Tyvärr är detta livet som en gymnasieelev och därför är det de jag har på hjärnan och det är det jag gör i princip hela tiden och därför blir bloggen kanske aningen tråkig då jag får idétorka eftersom att all min energi går åt till skolan just nu.
 
Nej, jag ska väl ta och sätta igång nu så att jag blir klar någon gång... Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback