Redan torsdag

Satt uppe lite för sent igår, vilket gör att jag är ltie som en zombie som lever på kaffe just nu. Det kommer jag även vara i morgon, men vem bryr sig egentligen. Ibland måste man få vara så också, även om jag kanske inte alltid blir den snällaste när jag fått lite för lite sömn och är stressad. Jag är lite av dem båda nu, så jag hoppas att ni i min närhet inte tar allt för illa upp om jag tappar humöret lite.
 
Idag har jag bara skolan inplanerat och det är nog det enda jag tänker ha inplanerat för dagen då skoldagen är så pass lång som den är. Överväger att åka till gymmet, men vi får se om jag kanske stannar hemma och pluggar istället. Det lär visa sig under dagen.
- Denna lilla ponnyn fick även beröm från USA nu under morgonen, det är ju alltid trevligt :D
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagn.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback