Redo för veckans längsta dag

God morgon på er, hoppas att allt är bra. Själv är jag trött och sitter med böckerna och pluggar nu in i det sista. Det kommer bli skönt att få denna dagen klar då den både är lång och det är ett prov samt ett läxförhör.
 
Skolan är det jag har inplanerat för idag, det kanske blir att vi åker iväg en sväng till gymmet ikväll också. Det får dagen och kvällen utvisa. Jag kommer iaf ha en pluggfri kväll och den saken är säker, om jag inte tar det kommer ni kropp snart att lägga av då det varit så stressigt nu ett tag.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback