Skolveckan avklarad

Har precis kommit in från en promenad med Gucci och tänkte kika in här hos er innan jag åker iväg mot stallet för träning och att ta hand om Kapten. Jag måste även handla på vägen hem, vilket inte är det roligaste att göra. Men jag har inget val om vi vill ha något att äta ikväll...
 
Denna veckan har gått fort tycker jag, men det var nog tur då jag inte hade klarat med en dag till i skolan denna veckan. Jag håller bokstavligen på att gå under av allt vi har haft/har att göra, tar tog tillbaka det där jag sagt om att det var inte var så mycket plugg på gymnasiet. Det kommer, de vill jag lova.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och börja bege mig stallet och dagens hoppass. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback