Skönt med lördag

Hos oss har det varit vår och riktgit fint väder den senaste veckan, sedan igår snöade det idag och vaknade vi upp i ett vinterlandskap. Det är sjukt fint, men jag var väldigt inställd på våren... Jag tänkte ta en längre promenad med Gucci i snön sen vid lunch, för det är ändå soligt och fint ute idag. Än så länge ligger jag dock kvar under täcket och täntke göra det ett litet tag till.
 
Planerna för dagen är bara jag ska till stallet i eftermiddag och sedan har jag och brorsan kvällen för oss själva här hemma. Så det blir väl någon skräckfilm eller liknande skulle jag tro. En helt ok lördagskväll i mina ögon, då jag inte är så sugen på att vara ute och fara ikväll.
 
Nu tänkte jag sätta mig och skriva ihop lite inlägg åt er och lite sista minuten plugga dressyrprogrammet, hoppas verkligen att det sitter nu. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Divorce your horse säger:

Så himla fin bild! :)

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-03-21 | 10:56:27
Bloggadress: http://divorceyourhorse.se
zuzanna säger:

Sv; Ja visst gör det! :D
Superfin blogg förresten! Hoppas du får en toppen lördag, kram!

2015-03-21 | 13:43:07
Bloggadress: http://nouw.com/zuzanna

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback