Slarviga onsdag

Idag har det varit en riktig slaverdag för mig rent matmässigt, vilket kanske inte är jättebra. Jag lever dock efter mottot, har jag väl slarvat kan jag lika gärna fortsätta. Åt fel till lunch och då passade jag på att äta en hamburgare till middag. Detta är helt fel sätt att gå tillväga, det är jag medveten om... P.g.a detta känns det som att det är ett måste med ett pass på gymmet i morgon.
 
Jag gjorde klart stallet tidigt idag, vilket var väldigt skönt för nu har jag haft kvällen fri. Jag körde till affären, vi köpte mat och åt middag och så körde jag hem. Det känns som att det börjar gå framåt med körningen i alla fall, vilket är väldigt roligt.
 
Nu tänkte jag titta på nattens PLL innan jag sedan övergår till någon annan serie. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback