Söndag med mindre söndagsångest

Då var det söndag igen, denna veckan med lite mindre söndagsångest. Jag tänkte få morgondagens video redigerad och sen tänkte jag fixa lite inlägg åt er samt att jag har 2 läxförhör i tyska nästa vecka + ett matteprov så jag tänkte väl även börja plugga till det.
 
Annars har jag inga speciella planer för dagen. Vi har pratat om att åka till mormor och fika lite, så vi får se hur det blir med det. Jag skulle även vilja komma iväg till gymmet under kvällen och jag har inte varit där på en vecka så det börjar bli dags att åka dit och köra ett pass.
 
Det är riktigt fint väder ute så nu tänkte jag gå en promenad med Gucci i det fina vädret och jag tar med kameran då det är riktigt bra ljus. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Jossan säger:

I samarbete med Cocoo.se så har jag glädjen att kunna meddela att jag är utvald tävlingspartner.

http://mynameisjossan.myshowroom.se/tavling-hos-cocoo-se/

Tävlingen avslutas söndagen den 11/3. Då utser en jury vem som vinner.

Om du tävlar och inte vinner, häng inte läpp för det. Det kommer då att delas ut tröstpris till tävlare som inte vunnit.

Mvh Jossan

2015-03-08 | 17:05:59
Bloggadress: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback