Söndag och söndagsångest

God morgon på er. Idag njöt jag av en sovmorgon sista dagen innan det är dags att börja ställa larmet för att komma upp till skolan igen. Jag blev dock väckt av att Gucci ställer sig och slår på mig under morgonen, som tur är slutar hon bara man lyfter på täcket så att hon kan krypa in under det. Knasiga underbara hund. Det var ändå lite mysigt att ha henne i sängen på morgonkvisten, så jag klagar inte.
 
Idag kan jag med ganska stor säkerhet säga att vi kan välkomna en ordentlig söndagsångest och det är jag nog inte ensam om att känna. Därför har jag inga speciell planer för dagen, det blir bara en lugn dag hemma. Vi kanske åker ut och kör lite, det får visa sig senare under dagen.
 
Nu ska jag fortsätta att inte göra mycket alls. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Lydia säger:

Haha sant! :)

2015-03-01 | 16:46:01
Bloggadress: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback