Söndagskväll

Idag var det jag som fick laga mat igen, idag blev det dock lite nyttigare än pizza. Idag lagade jag tacos, inte för att det är så mycket att "tillaga" egentligen. Det är ju bara att göra köttfärs med tacokrydda och skära lite grönsaker, gott var det iaf. 
 
Jag har även hunnit gått en promend med Gucci sen vi hördes sist. Så lite saker har jag fått gjort, även om jag inte tog mig iväg till gymmet. Men dit åker jag nog i morgon, även om jag är lite förkyld. Jag vill och behöver köra ett pass snart känner jag och eftersom att jag är ledig i morgon passer det perfekt.
 
Nu ska jag fortsätta jobba lite åt er innan jag förflyttar mig ut till vardagsrummet för att titta på Tv med familjen. Ni får ha en fotsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback