Stressen tar över

Just nu är jag väldigt stressad och har mycket att göra, vilket märks väldigt tydligt på min kropp men det kanske inte är något ni märker av. Eller jag hoppas att ni inte gör det. När stressen går till den nivån att kroppen börjar påverkas är det inte bra, men just nu är det väldigt mycket i skolan och det finns knappt tid att andas och därför tar kroppen stryk... Idag har jag pluggat enda sen jag kom hem från skolan, eller okej allra först tog jag en promenad med Gucci i det härliga vårvädret. Men efter det har jag bara pluggat och lagat middag.
 
Jag har ännu mera plugg att göra, jag tog bara paus för att kika in hos er en snabbis. Så fort allt är gjort måste jag se till att koppla av så att min kropp inte lägger av helt. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

I know the feeling, här är det detsamma :(( Vi får försöka ta det lugnt också <33

2015-03-09 | 20:48:14
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback