Tisdag även denna veckan

God morgon på er mina fina, hoppas att allt är bra med er. Själv känner jag mig som en levande zombie just nu och idag ville jag bara ligga kvar under täcket och inte göra mycket alls, men skolan ska prioriteras så det är bara att pallra sig iväg. Det är ju alltid roligt att träffa mina underbara klasskamrater, så när jag väl kommer till skolan kommer jag bli på bättre humör.
 
Idag är det ju tisdag, vilket alla redan vet... För min del betyder det att jag har stallet under eftermiddagen. Funderar på om jag inte ska ge ponnyn en ordentlig omgång med massageborsten för att få loss ännu mera lös päls. Det är sinnes hur mycket päls en sån liten ponny kan fälla.
 
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback