Tisdagskväll i stallet

Idag var en sån dag jag bara ville mysa med mitt hjärta och bara låta tankarna flöda när jag var i stallet, så jag satte mig inne hos henne och gjorde det och det var precis vad jag behövde. Ännu bättre var att hon hade hö som hon åt på och det tycker jag är ett mysigt och behgaligt ljud som gör att man slappnar av, precis som hovar som klapprar mot asfalten.
 
Annars har jag hunnit hjälpa till att laga middagen och sen har jag pluggat ytterlgiare lite till, sålart gjordes detta i ridkläder- Är man hästmänniska så är man, dock tror jag inte att familjen uppskattar det jättemycket... Men de får stå ut med att jag går runt i ridkläder när jag har massa saker som ska göras innan jag "hinner" få av mig dem. 
Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag inte sitter i ridkläder hela kvällen. Vi hörs som vanligt senare ikväll
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback