TMI

Jag har kommit på ytterligare några saker som jag tror att ni inte visste om mig som jag hoppas att ni kanske tycker är lite roliga att veta.
 
*Jag har bara en och en halv framtand, ena halvan av en framtand har jag slagit ut för flera år sedan när jag lekte i på fritids i skolan (med andra ord när jag var ca 8-9 år)
 
* Sola tycker jag är skönt, men efter 5 minuter får jag långtråkigt och vill göra något annat... Men alla vet att sommaren blir bättre med en snygg bränna, men inte är det roligt att sola till sig den. Jag avundrar er som blir bruna lätt.
 
* Jag älskar att shoppa och köpa nya saker, vad det än gäller, stora som små. Jag är dock väldigt sparsam, så jag får alltid dåligt samvete för mitt konto efteråt och tänker alltid igenom ett köp 566453 gånger innan jag köper det.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback