Torsdagspass på gymmet

Jag struntade i att plugga under eftermiddag och åkte till gymmet och körde ett pass istället, vilket jag inte ångar då det var hur skönt som helst och väldigt behövligt. Blev ett lite kortare, men lite intensivare pass och det känns i kroppen redan nu. Jag märker också at tjag bygger mer och mer muskler och klarar att köra tyngre än vad jag gjorde i början. Underbar känsla!
 
Det är det jag har hunnit med att göra sen vi hörde senast, det tar ju ändå lite tid att ta sig dit och hem samt att man ska hinna köra ett pass på gärna över timmen där också. Jag har dock hunnit lagat och fått i mig middag också, så det är väl alltid ett plus.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska ta tag i plugget och komma i säng tidigt ikväll är det som gäller för min del. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback