Träning för hunden

När jag kom hem satte jag mig och spelade in en video, som jag snart ska redigera och ladda upp. Jag ville bara kika in här hos er innan jag börjar göra det.
 
Efter att jag spelade in den satte jag på Gucci koppel och så cyklade vi runt min första skola, bara för att det var sånt fint väder och jag kände att Gucci skulle behöva springa lite då hon knappt har någon kondis, lilla tanten. Hon verkade dock tycka att det var roligt då hon såg väldigt nöjd ut undertiden vi åkte runt.
 
Nu ska jag sätta mig och redigera filmen som jag nyss spelat in och sedan ska jag sätta mig och göra lite plugg. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback