Välkommen söndag

Har precis kommit in från en promenad i skogen med Gucci, jag tror att det var en runda på ungefär 3km som vi gick. Gucci älskar verkligen att gå i skogen, hon hoppar och stundsar och luktar på allt som går att lukta på.
 
Idag har jag inget inplanerat och så tänker jag att det ska fortsätta att vara då det känns som att det är precis vad jag behöver just nu. Det betyder även att det är en perfekt dag för att sitta och skriva ihop lite inlägg åt er, så nu ska jag bara komma på några bra idéer till inlägg. I morgon kommer det bland annat upp ett inlägg kring ett ämne som  jag tror att många upplevt och som jag hoppas att ni kommer gilla.
XoXo//Emma

Kommentarer
Hanna Victoria Sahlqvist säger:

Men aww så fin hund! Så skönt att inte ha något planerat, att bara kunna gå och ta det lugnt, ladda upp inför veckan typ :)
Kram Hanna!

Svar: Jo med precis :)
Kram
None None

2015-03-22 | 11:47:07
Bloggadress: http://hannizons.blogg.se/
Denise säger:

shååå duktig :*

Svar: Tack gulle :*
None None

2015-03-22 | 15:52:43
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback