Vårkänslorna denna fredag

Idag körde vi grillpremiär då det var så fint väder. Behöver jag ens säga hur gott det var med den första grillade kycklingfilén med grillade grönsaker efter en lång höst/vinter? 
 
Även i stallet gick vi i vårens tecken, vi joggade fram hästarna ute i paddocken. Jag hade Kapten och jag kände verkligen på honom att han tyckte om att få vara ute, vilket även jag tyckte var väldigt mysigt. Sen när vi gick in i ridhuset en sväng blev han genast loj, jag tror både han och jag ville köra hela passet ute i det fina vädret.... Ute blev han riktigt trevlig och vi gjorde några bra galoppombyten
 
Gymmet hade stängt, men jag åker med ändå så att jag kan få köra lite. Därför måste jag byta om för vi ska snart sticka. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback