Veckans längsta dag

Då har det redan gått och bilvit torsdag, veckan har gått ganska fort och det tycker jag är väldigt skönt. Idag är det även veckans längsta dag, så jag kör på lite mysigare kläder idag. 
 
Efter skolan i eftermiddag ska jag plugga lite, vem blev förvånad över det? Skolan tar verkligen över nu såhär innan alla nationella och innan sommarlovet. Jag ska dock inte plugga jättelänge, utan sen ska jag och mamma åka iväg till gymmet och köra lite. Det ska bli väldigt skönt då det var ett tag sedan och så är det bra då jag tycker att det hjälper mot stressen.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback