28 months

Idag är det 28 månader utan mina fina prinsar. Det är galet hur fort tiden går och jag saknar dem varje dag, vissa dagar mer än andra. Just idag då det är deras dag och därför saknar jag dem extra mycket. Jag önskar verkligen att jag kunde gå tillbaka i tiden och åtminstonde varit i stallet den dagen för att kunna säga hejdå och för att säga allt jag alltid velat till dem. Allra helst hade jag velat att inget av det som hände dem skulle hända. Jag ville att de skulle må bra och vara friska in i det sista, inte behöva ligga och kvida av smärta som de tyvärr gjorde. Jag önskar det fanns något sätt som hade kunna hjälpt dem på, men tyvärr fanns det inget. Det vi kunda göra för dem var att göra slut på deras lidande och låta dem somna in.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback