Är det fredag så är det

Lagade lite amerikanska pannkakor till lunch idag och jag kan säga att jag inte ångrar mitt val, för det är så sjukt gott. Inte jättenyttigt direkt, men ibland får man lov att vara lite onyttig tycker jag. Gick även lite längre med hundarna nu under eftermiddagen, så jag tycker att det får jämna ut för maten. Hahaha
 
Fick gjort ett av de muntliga grejerna som jag hade idag, så då kan jag stryka den på listan med allt plugg som skulle göras. Då är det bara ett muntligt prov och en skriftligt prov kvar, om det nu inte är någon lärare som ger oss fler prov under början av bästa vecka...
 
Nu ska jag hoppa i ridkläderna och bege mig mot stallet för dagens träning. Vädret har dock blivit sämre, så vi får se om vi rider ute eller hur det nu blir. Ni får ha en fortsatt bra fredag iaf så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback