Då var det lördag

Även idag börjar jag inlägget med god lunch istället för god morgon. Men jag känner att det är lika bra att passa på att sova ut när jag ändå kan. I morgon blir det nog ingen sovmorgon däremot, för då är det en pluggdag inplanerat.
 
För dagen har jag verkligen inga planer, mer än att jag snart ska åka iväg till stallet. Men det är gansak skönt att ha planlösa dagar ibland också, för jag har varit så stressad de senaste veckorna och då behöver jag ha dagar som denna. Funderar dock på om jag ska sticka ut i spåret och springa under eftermiddagen, det verkar nämligen bli väldigt fint väder idag.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och bege mig mot stallet för att ta hand om lilla grå. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback