Dags för en ny vecka

Då var det dags att kicka igång en ny vecka igen. Denna gången den näst sista fulla skolveckan för min del, för om 2 veckor är vi redan inne på avslutningsveckan. Tiden fullständigt flyger förbi och jag är snart klar med första året på gymnasiet och alla kurser som det innebär.
 
Idag har jag inga speciella planer mer än att det är skolan som ska göras. Ska även få upp dagens video åt er, såklart. Jag hoppas att ni kommer tycka att den är lite rolig att titta på, jag låter dock som en xombie inser jag nu. Men den spelades in samma dag som vi kom hem från att ha sovit i skolan och fixat med utställningen, vilket resulterar i att jag var väldigt trött.
 
Nu ska jag gå med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback