Effektiv eftermiddag

Under eftermiddagen har jag nu fotat lite bilder till utställningen nästa vecka. Jag tror faktiskt att jag är nöjd med resultatet, det var ett ämne som lätt blir insnöat och jag kände att jag ville göra något som stack ut och jag tror att jag lyckades hyfsat bra med det. Jag brukar inte bli jättenöjd, men som det känns nu är jag ändå hyfsat nöjd. Ni kan få se bilderna efter utställningen om ni tycker det hade varit roligt.
 
Bland annat så tog jag denna bilden på mig och Izor lite på skoj, men jag tycker att den blev ganska mysig även om vinkeln är lite kaos... 
 
Jag har även fått lite plugg gjort, så nu tänker jag ta ledigt resten av kvällen och bara slappa i sängen framför serier. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback