En bra eftermiddag

Åkte till stallet en sväng och tog hand om ponnyn direkt när jag kom hem från skolan idag. Hon har äntligen börjat få tillbaka sin sommarpäls så nu börjar hon se ut som en riktig ponny igen. Annars är hon bara ett litet fluffmonster som springer omkring.
 
Stannade även till på gymmet på vägen hem, vilket jag inte ångrar. Det var så skönt att köra ett pass igen oh det var skönt att få svettas lite. Man blir alltid piggare efter att man kört ett pass. Jag känner också hur mycket starkare jag blivit i kroppen under dessa månaderna jag har gymmat och jag har ökat massor i motstånd på de olika maskinerna som finns.
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan det är middag. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback