En bra söndag

Jag och mamma var iväg och körde spinning som ni kanske såg. Det var korta intervaller som stod på schemat idag och det är den formen utav spinning som vi båda tycker är roligast. Vi bokar nog in ett till pass med korta intervaller på tisdag igen.
 
Fick även en fråga vad jag ska fota i morgon, eftersom att jag skrev att jag fixade i ordning kameran. Jag hade nog inte tänkt fota något speicellt, mer än om det skulle vara något fint att fota ute på Strömsholm. Annars hade jag bara tänkt filma lite klipp och göra en liten vlogg åt er och det är därför kameran ska med.
 
Nu ska jag gå och smeta på mig en ansiktsmask och sen ska jag bara slappa framför serier med lite naturgodis som vi köpte på vägen hem. Ni får ha en fortsatt bra söndag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Emelie säger:

Vilken härlig bild det är du har i detta inlägg!!

2015-05-10 | 21:53:23
Bloggadress: http://schturks.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback