Friday

Äntligen är det fredag igen, den sista fredagen i ettan och det känns hur bra som helst. Jag är fortfarande jätteförkyld dock, vilket gör att lyckan tas bort lite då jag knappt har någon energi alls. Måste dock ha lite energi då jag har ett arbetsmöte i eftermiddag som jag måste gå på.
 
Eftersom att jag har möte blir det tyvärr ingen träning för mig idag och det gör mig ledsen då jag hade en hoppträning tillsammans med Myran som väntade. Men ibland måste man tyvärr prioritera, samt att jag är så pass sjuk som jag är så jag hade ändå inte kunnat varit med.
 
Nu ska jag gå med hundarna och sen tänkte jag hoppa in i duschen innan jag ska bege mig mot Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

KRYA PÅ DEJ! :D

Svar: Tack snälla <3
None None

2015-05-29 | 23:01:04
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback