God lunch fredag

God morgon på er alla udnerbara, eller okej det kan kanske inte klassas som morgon när klockan snart är 11. Jag hoppas i alla fall ni mår bra och att ni njuter av den extra dagen vi fått denna helgen, för det kommer jag göra till fullo. Med andra ord ta en paus från plugg och bara göra sånt jag tycker är roligt.
 
Planerna för idag är inte direkt satta, men jag vet att jag ska iväg till stallet under eftermiddagen då det är hoppträning på Fläcken som står på schemat. Kapten ska ju även tas som hand om eftersom att det är fredag. 
 
Nu ska jag äta frukost och sedan ska jag bara ta det lugnt och inte göra mycket alls innan det blir eftermiddag. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback