God morgon lördag

God morgon på er mina fina, hoppas att allt är bra. Själv vaknade jag upp med en förkylning, men det överlever jag. Hade tänkt sticka ut och springa med en kompis under dagen, men jag får se hur jag känner mig när vi väl ska iväg. Det är ju inte bra att träna när man är sjuk.
 
I eftermiddag kommer även Becca och Denise över en sväng. Vi hade tänkt spela in någon video och sedan antar jag att det bara kommer bli en massa prat och skratt. Vi får hoppas att det fina vädret håller i sig så att vi kan vara ute, för ingen tycker väl om att sitta inne när det är fint väder.
 
Nu ska jag snart hoppa i ridkläderna och bege mig mot stallet för att ta hand om lilla grå. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback