God morgon tisdag

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är det bra, känner mig lite seg bara. Men det är ju så det brukar kunna bli efter en långhelg. Det är bara att kämpa sig igen det sista nu, hur segt det är än för om 2 veckor är vi redan inne på avslutningsveckan. Hur skönt kommer inte det bli?
 
Eftersom att det är tisdag så betyder det att jag har stallet och lilla grå i eftermiddag, vilket känns som att det är precis vad jag behöver nu mitt uppe i all stress kring skolan. 
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan det är dags att börja bege sig mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
zuzanna säger:

Hoppas du får en grym tisdag! :)

Sv; Tackar! :D

2015-05-19 | 14:44:57
Bloggadress: http://nouw.com/zuzanna

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback