God morgon torsdag

Då var det dags för veckans längsta dagen igen. Dock är det den näst sista långa torsdagen, så jag tror nog att den går att överleva. Om exakt 2 veckor är det skolavslutning, gissa om jag är taggad på det? Det ska bli så skönt att få sommarlov så jag vet inte vad. När får ni sommarlov förresten?
 
Eftersom att det är en lång dag så är jag väl hemma vid 16:30 och efter det har vi inga speciella planer, mer än att vi ska åka och kolla på ett hus i eftermiddag. Får se vad vi tycker om det, men av att dömma på bilderna så är det ett helt perfekt hus. Men bilderna kan ju ljuga också.
 
Nu ska jag gå med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback