Heldag inne i stan

Just nu känner jag i hela kroppen att jag varit uppe och rört på mig precis hela dagen, för jag har ont precis överallt och är helt slut. Jag har inte ens gjort något ansträngande, mer än att möjligtvis gått 30 minuter på stan med Bea innan vi skulle gå och titta på en teater med klassen. Rundan på stan var dock värt det för det var mysigt att bara gå i butiker, samt att jag fick med mig lite saker från 2 affärer. Slänger upp bild på det lite senare under kvällen.
 
Pjäsen som vi såg var song of riots, vilket var en pjäs som de först spelade i Oxford. Den var ganska maffigt gjord och jag gillade skådespelarna, det blev dock väldigt långdraget efter ett tag. Efteråt var jag också tvungen att sitta kvar vid teatern då det var möte och påskrivning av papper gällande arbete i sommar. Men nu är det gjort, ska bara åka ner till banken för att fixa något och sedan är jag redo att bege mig ut i arbetslivet.
 
Nu ska jag bara koppla av och inte göra mycket mer för kvällen. Det blir en lugn kväll med familjen i soffan, vilket är precis vad jag behöver. Ni får ha en fortsatt bra fredagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Ebba Carlström - nouw.com/allafyrahovar säger:

Jättefin bild! Vad är det för häst? :)

Svar: Det är min skötponny, f.1998, imp Irland :)
Kram
None None

2015-05-31 | 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback