Helt ok pass

Har precis kommit hem från stallet och sitter just nu med hårfärg i håret. Idag red jag en häst som kallas för Myran. Hon kändes jättestor att rida till en början då jag bara ridit mindre modeller av hästar på senaste tiden, men det glömde jag snabbt bort. Hon lyssnade hyfsat på vad jag ville, förutom att när hon är på väg och ska jobba med hela kroppen så studsar hon eller typ försöker fatta galopp. Allt för att slippa arbeta. Jag tycker att det var ett godkännt pass för att vara första gången, det kommer nog gå bättre och bättre allt eftersom jag hittar knapparna på henne.
 
Myran är den stora gråa och den lilla grå är ju mitt hjärta.
 
Nu ska jag snart gå och skölja ur färgen innan det är dags att äta middag med familjen. Ni får ha en fortsatt bra fredagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback