Kicka igång en ny vecka

Då var de dags att kicka igång denna nya veckan. Planerna för denna veckan är inte så många, mer än att jag åker till skolan idag och kommer hem i morgon. Det är ju som sagt då vi ska iväg och ha en utställning, som ni gärna får komma och kika på om ni bor i Västerås och är ute och går på stan. Jag ska även ut till Strömsholm i eftermiddag på ett möte angående tävlingarna då jag och My ska jobba.
 
Denna lilla tanten förväntas även att få ett föl vilken dag som helst och det kommer bli hur roligt som helst. Vi håller tummarna att allt går som det ska och vi ser gärna att det lilla fölet är ett sto.
 
Nu ska jag gå med hundarna innan jag ska bege mig mot Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback