Ledighet = full fart

Var iväg och sprang tillsammans med Vilma och hundarna under förmiddagen. Hundarna var helt slut när vi kom hem efteråt, de har till och med sämre kondition än mig. Därför får de ligga kvar inne ett tag nu, medan jag och mamma ska iväg och köra ett pass på gymmet om någon timme.
 
Jag var även precis ute och körde, idag blev det lite landsvägskörning. Det var väldigt nyttigt, men samtidigt obehagligt då det var så smalt när man fick möte. Annars tycker jag att det gick hyfsat bra, men jag tänker nog köra till gymmet ikväll också. Det gäller ju att passa på.
 
Nu ska jag fika lite innan jag troligtvis sätter mig och gör klart en inlämmning. Ni får ha en fortsatt bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback