Lugn kväll

Var en sväng i stallet under eftermiddagen för att ta hand lilla grå. För min del var det sista gången innan det dags att flytta över dem till det nya stallet, vilket vi gör på lördag. Som det ser ut nu tänkte jag vara med och flytta, men det är fortfarande några dagar kvar så det kan ju komma annat ivägen.
 
Har också fått lite plugg gjort under eftermiddagen då jag först tänkt åka med ut till Carisma nu ikväll, men vi skjuter upp det till helgen istället. Så jag får mer tid att plugga nu, vilket inte direkt skadar. Jag vill gärna skriva ett bra sista prov för ettan.
 
Nu ska jag plugga lite mer innan det är dags för middag. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback