Mysig kväll i skolan

Skolan på kvällstid är väldigt mysig. Under kvällen har vi alla gått runt i mjukisar, ätit massa godis och druckit dricka, ätit pizza, fixat precis allt som behövs till utställningen. Det har varit hur mysigt som helst under kvällen och jag hoppas att vi kan göra något liknande igen någon gång.
 
Jag har dock inte filmat jättemycket, men det har inte heller varit hur mycket som helst att filma. Men en liten vlogg hade jag ändå tänkt mig att ni skulle då, för det har jag ju lovat er och lovar man något tycker jag att man också ska hålla det.
 
Nu ska vi nog avsluta för idag så att vi kan få några timmars sömn i oss i alla fall. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon, vet dock inte när då jag inte vet hur vi kommer ha det med tiden oså i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback