Mysig tisdag i stallet

Denna dagen har varit en sån där dag då an bara är seg. Därför satte jag mig hos ponnyn i stallet och bara mös med henne medan hon åt mat ut mitt knä. Älskar att bara sitta där och tänka, medan mitt hjärta äter ur min famn och höra det lugnade ljudet av när hon tuggar. Det gör mig verkligen lugn och avslappnad, vilket var precis vad jag behöver just nu då jag håller på att gå under av stress på grund av alla prov och inlämmningar som jag har just nu.
 
Nu ska jag förflytta mig ut till familjen och hundarna i vardagsrummet och bara ha en slapparkväll i soffan. Ni får ha en fortsatt fin kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback