Ny vecka, igen

Då var det dags att kicka igång en ny dag och en ny vecka igen. För min del är det exakt en måndad tills jag får sommarlov, en månad kvar av ettan med andra ord. Tiden bara flyger iväg, både på gott och på ont. Men sommarlovet är verkligen saknat, så just nu får tiden gärna gå fort.
 
Idag när jag kommer hem måste jag fota lite bilder till utställningen, eller jag behöver ju lite hjälp av någon i familjen så jag måste väntaa tills nån är hemma och kan hjälpa mig. Annars ska jag spela in en video och ladda upp den åt er, vet dock inte vad för video jag vill göra så ni kan ju kommentera era förslag här nedanför.
 
Nu ska jag gå med hundrarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Gör en "kvällsrutin/vad du gör efter skolan"

2015-05-04 | 13:56:22
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback